onsdag, september 12, 2007

BILLE: Vad vill jag träna?

Vad ska jag träna idag? Kan inte bestämma mig riktigt! Är seg och har grymaste smärtan i armarna, nacken och axlarna efter gårdagens Forza. För en gångs skull känner jag inte för någon joggingrunda. Och styrketräningen känns inte så lockande heller. Body Combat vill jag gärna, men det har blivit inställt :-( Och Fitnessboxning är det ju definitivt inte tal om. Kanske Body Balance? Sträcka ut och tänja kroppen lite? Finna lite inre lugn!? Det är nog vad min kropp behöver idag! Så får det bli! Body Balance it is!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fullkomligt älskar Body Balance. Nästa disciplin jag tänkt börja instruera i...

Mjölksyra sa...

Fredrik:
Jag gillar det verkligen också så jag önskar att jag hade gått oftare på det. Det är verkligen helskön träning.

Anonym sa...

vad är det för spännande? lite som yoga eller!?

Mjölksyra sa...

Emelie: Body Balance är en skön blandning av yoga, taichi, pilates och liknanade enligt Les Mills-konceptet.
Man tränar upp rörlighet, balans, styrka, koordination och avspänning.

Anonym sa...

Hihi Forza är inte att leka med! Tyvärr fixade inte min ena axel det o när träningsvärken släppte var det en annan mindre angenäm smärta som tog över... men kanske vågar jag prova nån gång i framtiden igen...

Mjölksyra sa...

Prralin: Det lät inte alls bra med din axel juh!
Ja Forzan skojar man inte bort har jag förstått nu med all den träningsvärk som plågat mig resten av veckan. Men KUL var det! Man kände sig sååå jäkla cool med svärdet! ;-)