tisdag, oktober 23, 2007

BILLE: På Dagens Träningsmeny:

Idag vankas det Puls Spinning! Undrar om jag kommer att överleva?


Uppdatering Efter Spinningpasset:
Jag lever... men jag är en genomblöt trasa som är totalt utmattad, slutkörd, utpumpad, kraftlös och avdomnad...

På förra veckans Spinning-pass hade jag nästan en nära-döden-upplevelse. Det var nog det jobbigaste jag någonsin gjort! Med viss justering av Maxpulsen idag så kändes det nååågot bättre, jag slapp yrsel, sus i öronen, suddig blick och illamåendekänslor iallafall.... ;-)

13 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.amazon.com/gp/product/B000UWBQHY%3ftag=typiskcom-20%26link_code=xm2%26camp=2025%26dev-t=D1YIS8B9JPU7L0

Fast du kan jue alltid leka pirat... ;)

Anonym sa...

Klart du överlever, lycka till!!:)

lumumma sa...

Hoppas att du överlevde! Spinning har jag bara gjort en gång och det var många år sen. Kanske är läge snart igen?

Anonym sa...

Work Out - tror jag gick på någon kanal... Men jag missade det också. Jag har sett de flesta avsnitten från YouTube. Jacke W har en träningstsuio Sky Lab. Det är en reality show. Ibland lite väl mycket "reality". Men en hel del träning också.

Mjölksyra sa...

Susanne: åh, tack för länken! Leka pirat är ju aldrig fel!! ;-)

Sofia/Dagensmat: tacktack! överlevde precis, fast det var med nöd och näppe! :-)

Lumumma: Spinning är egentligen inte det roligaste som finns tycker jag, Men med Activio så blir det betyyyyydligt roligare! Och vansinnigt mycket tuffare.

Ofelia: så man kan alltså hitta det på YouTube också!?
Utan att sett programmet så tycker jag att det verkar jätteintressant.

Anonym sa...

kul att du fastnat för activio =) jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till "vanlig" spinning nu. haha

Anonym sa...

Låter som att du har kämpat på bra ju!:)

Anonym sa...

fick också yrsel, första gången jag körde spinning :P

Anonym sa...

Det tar sig minsann. Vad härligt det låter med såna där tokiga pass, man känner ju sig som ny efteråt. :-) Nu har jag också provat på activio, skit kul! Tack för inspirationen.

Anonym sa...

det bästa med spinning är just att man verkligen kör slut på sig. Va duktigt att du höll ut och överlevde! :)

Mjölksyra sa...

Cizzi:
Jag har undrat just hur det skulle kännas att gå tillbaka till vanlig spinning igen. Det är ju lixom mycket lättare att "fuska" på vanlig spinning vilket gör att det inte blir lika jobbigt ju! Inte för att jag är en sån som fuskar på vanlig spinning eller så...aaaabsoluut inte..nejnej... ;-)

Sofia/Dagensmat:
Tack!
En kamp kan man definitit kalla det! En kamp om överlevnad! :-)

Sofia/Mayflower:
ojoj..då är det hårt alltså!

Moa:
VAD ROLIGT att du provat på Activio!! Och vad kul att vi kunnat inspirera till det!:D
Visst var det sjukt kul!?? Tyckte du det var jobbigt?

Kristin:
Tack!
Jag är verkligen mycket tacksam att jag överlevde! :-)

Anonym sa...

Ojoj, det lät som ett tufft pass! Bra jobbat!! / Sanna

Mjölksyra sa...

Sanna Jagger: Tack! mycke, mycke tufft var det.