fredag, oktober 12, 2007

Vad står det i bubblan?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det står fan vad jag är duktig, och vilka former jag kommer få! ;)

Anonym sa...

Tack! :)
Hm, om det var jag skulle det stå typ "HATA armhävningar...bara 4 till..." i bubblan..

Anonym sa...

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Anonym sa...

Tack för din kommentar! :-)

I den där positionen tänker jag ---------- Pust------Jag överlever---en till----jag dööör---nej EN till---jag klarar det!---NEJ JAG AVLIDER...två tillbara---
;-)
Armhävningar/planka är min sämsta gren. Men hur coolt vore det inte att hävsa sig ner på golvet "and give them thirty" eller nått...

Anonym sa...

Vart ifrån får du alla fina bilder?

Mjölksyra sa...

Sofia/Dagensmat: Yeaah, that´s the spirit!

Sofia/Tusse: *hihi* Jobbigtjobbigt!

Ofelia: Din blogg har verkligen varit saknad!! Den är full av inspiration och mycket visdom tycker jag!!

Plankan är bara så grym. Den är jag inte helförtjust i. Armhävningar funkar några stycken resten på knä iallafall. Men det hade varit såååå grymt att kunna göra armhävningar à la GI Jane en dag...

Många av bilderna är samlade under lång tid på olika hemsidor, lååångt innan själva bloggandet. Och några finns att hämta på olika bildbyråer.

Anonym sa...

Hade det varit jag så hade tankarna gått i kring vad jag skulle äta när jag var klar med exersisen. ;-) Matvrak helt klart.

Anonym sa...

Armhävningar - jag ska lära mig älska dem!

Anonym sa...

Ah, jag håller med Fredrik där!

Mjölksyra sa...

Moa: *hahaha* Det är PRECIS det jag skulle ha tänkt också!! =)

Fredrik, Mathilda: Ja, tänk om man hade varit en riktig stjärna på armhävningar!