lördag, oktober 20, 2007

Vad står det i pratbubblan?


14 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag älskar träning, och det är vad som har skulpterat den här fina figuren! Mycket väl mödan!"

Anonym sa...

"Ju bättre musik desto finare former"? ;)

Anonym sa...

TACK! :)
Den finns på Gina tricot, 299:- om jag inte minns fel! Bara att slå till!

Anonym sa...

jaaa.) jag vill också ha ös, så länge sedan jag avr ut nu! :D och södnagar är ju till för att sovas bort, inte sant? ;)

Mjölksyra sa...

Amanda: hääärligt!

Sofia/dagensmat: jepp! bra musik måste det bara va, annars blir det inga former! :-)

Sofia/Tusse: himla fin. ska nog också köpa.

Carolina: Hoppas du får en härlig kväll! Söndagar är ju perfekt sovardag!

Anonym sa...

..eller...varför tar jag inte en promenad utomhus istället...? ;-) (så brukar jag ofta tänka när jag går upp på löpabdent)

Anonym sa...

"Träna bör man annars dör man!" ;D

Anonym sa...

"I was made for walking tralalallaaaaaaa"

Puma sa...

"Går inte rullbandet fortare än såhär?"

;-)
Hoppas ni haft en bra helg!

Mjölksyra sa...

Ofelia: om solen strålar utanför brukar det kännas väääldigt fånigt med löpbandet faktiskt..

Filibabba: hihi..

Emelie: tjoho!

Puma: *skrattar*

Anonym sa...

Attans att jag inte sprang in fortare... på bokus vid midnatt... å fick mig boken jag vill ha! :)

Mjölksyra sa...

Susanne: *skrattar*
...och gråter (för att jag inte hann köpa boken)! :-)

Anonym sa...

Får man va så tuff och fråga vart du får dem bilderna ifrån:)??

Mjölksyra sa...

Hanna: Klart du får fråga!
Men jag vet inte om jag riiiktigt, riktigt kan avslöja var jag hittar dom! :-) Ett tips är att kolla på olika bildbyråer på nätet!