onsdag, oktober 10, 2007

JENNY: Tack Bille!

Kännde mig trött och sliten idag. Trött efter en stressig dag och sliten efter gårdagens spinningpass som verkligen var tufft! Inte alls på humör för träning. Sjönk ner i soffan efter jobbet och började se Desperate Housewives från igår när Bille ringde. När hon undrade om jag skulle gå på min älskade Body Combat svarade jag svävande att jag fick se..... Bille svarade snabbt! Klart att du ska gå! Tänk på hur kul du hade det förra onsdagen, tänk på den energin du fick efter passet och tänk på hur glad du var efteråt! Funderade på det efter telefonsamtalet och som tur var bestämde jag mig för att åka iväg. Det räckte att få på mig träningskläderna för att jag skulle bli på bättre humör och väl framme så var jag tacksam att Bille hade peppat mig. Det var lika roligt som vanligt! MEN....... Imorgon ska jag ta mig en vilodag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad Roligt!!! Vilken tur att jag ringde då!!! :-)
Synd att jag inte kunde vara med också!
Hoppas du får riiiiiktigt skön vila! Det är du värd!

Em Löfgren sa...

bra det där med att ha en tärningskompis som peppar en! liiiiiite avis på er!

Anonym sa...

Det är ju det och oh yes, han är het! :)
Ha en bra dag!

Anonym sa...

duktig du är som kämpar trots at du är trött!

Anonym sa...

Ibland känner jag mig lite ensam om att gilla hösten och speciellt här på västkusten... Men jag tycker verkligen att det är NU det startar om, inte på våren. :-)

Anonym sa...

ja, flapjacks är mitt favvo. de med pecannötter i är så himla goda :) tack, klänningen var liksom bara MIn, oavsett pris, haha ;)

Anonym sa...

Träningspeppande kompisar är guld värda! :-)

Mjölksyra sa...

Bille:Vi kör hårt snart!
Emliscious, moa:Hade aldrig vågat prova massa nya saker utan Bille! Det käns bättre att vara två när man gör bort sig.
Sofia: Det känns ju bra efteråt, det är bara lätt att glömma.
Anna: Håller med, gillar hösten
Carolina:pecanötter, gott.