tisdag, december 11, 2007

BiLLe: En hård dag på gymmet!

Efter gårdagens massiva intag av lussekatter och annat gott kändes det inte mer än rätt att ge sig iväg till gymmet idag, även om det kändes nåååågot motigt dock.
Fast redan efter några få minuter på crosstrainern så piggnade jag till ordentligt. Körde sedan hårt bland styrkemaskinerna och avslutade med riktigt skön jogg på löpbandet!

Nu ska jag ta det lite lugnt igen. Läsa senaste Topphälsa och hitta på något gott att äta. Är hemskt sugen på en riktigt het chiligryta. En sån som gör en yr, tårögd och får en att spruta eld! Någon som har bra recept?

Ska du träna hårt idag?

15 kommentarer:

M sa...

nej idag blir det ingen träning. Idag ska jag iväg till kyrkan på nått som kallas adventa, det är studentkören som sjunger julsånger brukar vara riktigt mysigt, tyväär blir det ju inte rätt stämning när det inte är nå snö... Men i morron blir det boxercise styrka igen... Glömde svara på din fråga att jag aldrig köpte kang jang men har använt det förrut och det är bra..

Anonym sa...

ingen träning för mig heller idag... glömde träningskortet hemma såg jag när jag kom fram, sååå irriterande.

Mjölksyra sa...

Magdalena:
Låter ju jättemysigt med adventan! Julmusik live är verkligen stämningsfullt!
Hoppas du får ett riiiktigt hårt boxpass imorgon!

Sofia:
Asch, vad trist! Imorgon istället kanske!?

Sus sa...

I dag har jag bara latat mig och det enda nyttiga jag gjort för formen är väl en prommis ner till dagis för att hämta ungarna.
Hehehe... men det har varit skönt också! Annars i övrigt har jag iof dammsugit, hängt, och vikt tvätt... Om det räknas he he he...
/Sus

Mjölksyra sa...

Sus i Dus:
...dammsugning, fixa tvätt...allt räknas, det tycker jag!!

Mathilda sa...

Låter som en köassisk gym-känsla! Kul att det gick bra! Vad tyckte du om nya ToppHälsa? Fick den i brevlådan idag jag med..

Anonym sa...

Ska till gymet imorgon (idag blir det visst ser jag på klockan... den springer ifrån mig :)) Men nu ska jag nog ramla i säng... ögonen ramlar jue igen så... Blev inte så mycket action på mig... ;)

Natti Natti!

Jossan sa...

Vad skönt att det kändes bra efter ett tag i gymmet, motivationen brukar komma tillbaka när man klivit in i gymmmet igen. Hemma kan de kännnas tungt men som tur är så kan den känsla helt plötsligt vara bortblåst=)

Anonym sa...

Dubbla pass igår, ett pass idag och antingen ett eller två pass i morgon (alla som instruktör). Hårt nog?

Anonym sa...

tyvärr har det inte blivit nån träning för mig i veckan.. och kommer vara så till på fredag. feber måndag och sliten igår.. idag och imorgon rent tidsbrist pga transport.
men det känns faktiskt rätt skönt. kör stenhårt fram till jul istället! :o)
ikväll skall det rullas köttbullar, kläs gran och bygga pepparkakshus hos föräldrarna! Mysigt!

Slow-Eva sa...

Det beror på hur slut jag är efter läskig jobbintervju idag!

Ebba sa...

Igår blev det styrka och intervaller. I dag har jag varit ute och sprungit, ska in till stan och köra styrka sen. :) Måste kompensera inför julgodisbaket i morgon, haha. =)

Mjölksyra sa...

Mathilda:
Tyckte Topphälsa var sådär faktiskt! Vad tyckte du?

Susanne:
Snacka om att tiden springer ifrån en hela tiden! Jag kommer i säng huuur sent som helst nuförtiden!
Hoppas du får ett riktigt bra pass på gymmet idag!!

Jossan:
Jätteskönt på gymmet igår, men idag har jag glömt det igen! Känns lika motigt igen! Måste vara alla lussekatterna som krånglar med motivationen! :-)

Fredrik:
Det låter hårt nog!! Absolut!! :)

Emi:
Låter som en riiiktig myskväll!!

Evasleva:
Hoppas det går bra på intervjun! *håller tummarna*

MrsEbba:
Vad duktig du är som varit ute och sprungit!! Jag inbillar mig att det är för kallt att springa ute nu, trots att det är plusgrader!

Anonym sa...

Hej tjejer! Åh vad avis jag blir, jag e sjuk nog att inte gå till gymmet =( Dock har jag precis kört en fyra låtar lång dans framför spegeln, uppfriskande och nu är jag helt svettig :)

Nya headern var JÄTTEfin!!

Mjölksyra sa...

Eva:
Låter alldeles underbart härligt med dans framför spegeln!!

Och Tack! Vad skoj att du gillar headern!