onsdag, februari 06, 2008

BiLLe: God Morgon!


Vad hittar du på för skoj idag?

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbar (sådär skoj...), vilar och har en kostrådgivning ikväll (jätteskoj!)

Anonym sa...

Jag ska plugga och gå på spinning, och vara lite huslig med tvätt och disk... huga!

Jossan sa...

Godmorgon gumman
Själv har jag varit ute på en prommis, fått i mig lite gröt..bloggar runt och ska sedan gå över på butiken. Måste skylta om.. Sen blir det socialt eller gå och testa core. Får se vad jag känner för=)

Ebba sa...

Förhoppningsvis intervaller och powerwalk. Sedan ska jag och min resvän försöka boka biljetter till Australien. :)

Anonym sa...

Funderar på att köra ett något kortare spinningpass idag - Har varit super-förlykd och känner mig inte rikitgt 100 ännu...avvaktar dagen. Ha en bra dag!

Anonym sa...

Idag ska jag inte röra mig många meter. Har ont i huvvet och halsen och är väldigt trött... Ska bara vila, baka bröd, slöa och plugga!

Anonym sa...

Har varit hos mäklaren, sen blir det lunch med en forskarkollega, god mat till middag (antagligen blir det recept i bloggen) och sedan bara vila, vila och vila ännu mer. Aaaah, jag njuter....

Anonym sa...

Har mitt första seminarium (lite nervös) sedan är det plugg. Ska testa på Body Balance och Forza ikväll! DET ser jag fram emot!

Anonym sa...

Jobbar till 17.45, sen blir det raka spåret till BodyPumpen! Åhhhh heeeeej!

Anonym sa...

Idag har jag en "fixar dag" hemma då jag byter gardiner, fräschar till blommorna lite, dammar osv. :) Sen tänkte jag gå ner till gymmet och köra ett benpass och sen är det dags att jobba. Ha en bra dag!

Anonym sa...

Jag bråkar med datorn... *morr* Den får för sig att stänga av sig titt som tätt... :( Annars ska jag leta mig till gymet bara jag vaknar till ordentligt... :P

Anonym sa...

Bille det är så många som läser din blogg och kommenterar, kan du inte ta den frågan som jag har i min blogg idag och fråga den, så jag får några svar. haha :o)

Anonym sa...

God kväll ;) skola och träning blev det idag!

Anonym sa...

Jag har inte mått så bra.. har sovit mest=) Var ute en sväng och köpte ryggskydd eftersom jag ska åka skidor nästa vecka! Imorgon ska jag nog dansa...

Mjölksyra sa...

Anna:
Vad roligt med Kostrådgivningen!! Gick det bra?

Erika:
Fullt upp hela dagen ju! Hoppas du får lite vila ikväll!

Jossan:
Blev det Core?? Tyckte du det var skoj???

Ebba:
ÅH, jag blir vansinnigt avundsjuk på din resa!! När är det du åker???

Sweetie:
Hoppas du piggnat till under dagen och känner dig kryare!

Johanna:
Nej, vad tråkigt! Hoppas du kryar på dig!! Vila! Vila!
Lät inte fel alls med nybakat bröd!

Fredrik:
Är det nu snart ni ska flytta in i det nya?
Låter som en skön dag! Ska kika in på bloggen och kolla efter recept! Du har alltid så god mat!!!

Emi:
Hur gick det på seminariumet??
SKITSKOJ med Body Balance och Forza!!! Tyckte du om det??? Ska bli intressant och se om du får nån träningsvärk av forzan imorgon! :-)
Ska kika in på din blogg och kolla in din fråga! Men ett litet Tips bara! Försök få in din bloggadress när du lämnar kommentarer så kan andra länka sig direkt till din blogg så får du fler besökare!!

Anna/Fitnezz:
Blev det ett bra pump-pass???

Jenny:
Åh, en fixardag hemma skulle jag också behövt!
Hoppas du fick en bra kväll på jobbet!

Susanne:
Finns verkligen inget värre än när datorn bråkar!! Jag har haft en hel del krånglande datorer i mitt liv, och jäklar vilka mordiska och ondskefulla tankar jag har haft...

Sofia/Dagensmat:
Vad blev det för träning?

Minijossan:
Vad tråkigt! Hoppas du piggnat till under dagen!
Vad blir det för dans imorgon?? Dans brukar ju pigga upp ordentligt!!