onsdag, februari 20, 2008

BiLLe: Jag kan inte sitta och skratta!

Idag kan jag inte skratta!!! Jag får inte skratta!!! Jag har träningsvärk i magen! Mycket träningsvärk!!! Skrattar jag så gör det ännu mer ont! Jag har också ont i rumpan, så jag kan inte sitta heller.


Body Pump/Spinning-passet igår var ganska så skoj så här i efterhand. Men under tiden tyckte jag nog bara sådär egentligen! Body Pump var precis som jag mindes det! Jobbigt och mjölksyrigt! Och inte alls lika roligt som vanlig hederlig styrketräning som jag helt klart föredrar! Och spinningen var som spinning oftast är... :-)


Jag gjorde föresten en intressant iakttagelse på passet igår angående det här med var man ställer sig i salen på ett gruppträningspass och anledningnen till det (som jag skrev om i förra veckan)...
Det var många män på passet! På Body Pumpen stod ALLA männen längst bak! Spanade dom kanske efter något speciellt måntro? Under benböj- och utfallsövningarna kom jag på det! :-)
På Spinningen satt ALLA männen längst fram framför instruktören. Kan det varit instruktörens djupa urrigning och hoppande boobies som var orsaken!? Det var iallafall när insturktören drack sitt vatten och lät det rinna ner över brösten a la miss wet t-shirt, som jag blev helt säker! :-)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bege mig till gymmet för et core-pass nu, men det kanske inte är någon bra idé då:)

Susanna sa...

Gjorde hon? Haha, gud vad billigt!

(Ett uttryck jag brukar använda då någon "säljer" sig. Att hälla vatten över urringningen på jobbet för att män ska tycka att man är snygg, det är nog en urtyp av billighet)

Men kul att höra att du har träningsvärk i magen. Det är ganska underhållande att ha. Och så känner man ju av den hela tiden också, och känner sig duktig!

Puma sa...

vadå, menar du att spinningen var superduperjättekul eller? :-p

Jossan sa...

Ha ha,dessa konstiga karlar=)
Kram och kör hårt i kväll!

Anonym sa...

goddagens! börjar nu blogga på ny adress och jag skulle bli väldans glad om du ville titta in och kanske lämna en liten kommentar.

min nya adress är:

www.juliaelise.blogg.se

ha det fint så hoppas jag att vi ses! Kram Julia

lina sa...

Träningsvärk låter skönt tycker jag:)

Anonym sa...

Dom är roliga dessa pojkar... *S* Hon såg säkert deras blickar... Å alla sätt är bra utom dåliga att få sina "kunder" att jobba... ;) En annan kan bli tom i hjärnan av för lite kolisar men deras försvinner till det lilla huvudet istället... Hon kanske ville se om nån rasade av cykeln å svimmade av blodbrist... :D

Anonym sa...

Haha, vilken iakttagelse! Män är konstiga.

Sus sa...

Mohahahaha... Ja det var nog rätt iaktagelse! Hehehe...

Har bara prommat i dag!

Kram Sus

Ebba sa...

Haha, vad roligt att du listade ut det. ;) Och vilken pinsam spinninginstruktör! Om hon gjorde det med vilje?!

Anonym sa...

Jag vill oxå ha träningsvärk......
Nej men suck , flirta på gymmet eller bara stila för pojkarna??

Mjölksyra sa...

MiniJossan:
Kör inte Body Pump dagen efter bara för Guds skull!! :-)

Susanna:
Träningsvärken idag var lite mindre underhållande måste jag säga! :-)
Billigt var nog helt rätt ord för det hela!

Puma:
*flinar* Preeeciis! Precis!!!! :-)

Jossan:
Jepp, konstiga är dom! ;-)
Det blev inte ultrahårt på kvällens pass, men SUPERROLIGT!!!!

Julia:
Klart jag ska kika in på din blogg!

Lina:
Det är skönt, men ändå inte! Den här sitter i hela magpartiet. Så länge jag inte skrattar, hostar, andas djupt, eller vrider och böjjer på mig så går det bra!! Eller som sagt sitter ner! :-)

Susanne:
*hahahahahahaha*

Sofia/Dagensmat:
Visst är dom!? :-)

MrsEbba:
Hon var snäll och rar för övrigt!
Men det blev ju kanske lite mycket med boobieshakandet, åmandet och vattenstänkandet...

Älskar Choklad:
Träningsvärk är gott... ibland. Just nu lider jag endel! Tänk att inte få skratta för då gör det jätteont! :-)

Anonym sa...

hehe, det var ju lite kul ;P

Anonym sa...

tack så mycket, än har ingen förkylning brytit ut! :D haha intressant iakttagelse, den låter mycket trolig tycker jag. ;)

Anonym sa...

hehe :) tyvärr har vi knappt några killar på passen hos oss... Kan det vara för att alla de tjejer som killarna tycker är snygga jobbar som PT i gymmet och inte på passen?? ;)