onsdag, februari 20, 2008

JENNY: 90 minuter av darrande armar och pinsamheter...

Bille föreslog ett kombinerat pass med Body Pump och Spinning idag. Trodde först att hon var sjuk. Bille, föreslå spinning?!? Finns nästan inte i min värld! Men det var allvar. Gällde att boka snabbt innan hon ångrade sig.

Hela passet blev bra! Under Body Pump´n blev jag dock pinsamt medveten om hur svag jag är. Det var mycket darrande armmuskler för min del. Ja, inte bara armarna. Det enda som fick mig att orka de sista benövningarna var tanken på hur snygg rumpan kommer att bli..... Kort sagt var pumpen 45 minuters muskeltortyr för mig. (Verkligen något att försöka förbättra!)


Passet avslutades sedan med 45 minuters spinning. Har aldrig tränat spinning på denna träningsanläggningen tidigare. Blev alldeles förvirrad av alla inställningsmöjligheter på cykeln. Det slutade med att jag inte fäste styret ordentligt så det släppte mitt under passet. Förvirrad? Jag?! Näääää inte alls......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns inte i min värld heller, så jag måste varit sjuk som föreslog nått sånt! Men nu är jag frisk igen!!! :-)

Anonym sa...

Det låter som ett riktigt jobbigt pass :P bra jobbat av er!

Em Löfgren sa...

vad roligt dte lät med kombinerat pass! roligt men tufft kan jag tro!! =)

Anonym sa...

Ja träningsplaneringen såg bra ut..synd att halsen åkt på något jobbigt och gör alldeles för ont för att vilja spendera tid på gymmet...sämst!

Mjölksyra sa...

bille. synd...

Sofia. hmm, man kände sig ganska nöjd.

Emliscious. Älskar kombinerade pass.

Viktoria: krya på dig!